Uitnodiging Ouderenbeurs 17 november

uitnodiging

OUDERENBEURS OOSTERHOUT 2021

Beste mensen,

Vanaf 2014 hebben we met enkele dorpsbewoners al 3 keer een “beurs” georganiseerd voor de ouderen in Oosterhout en Slijk-Ewijk. Dat was een groot succes, een volle zaal met ouderen, vrijwilligers en professionals die in een informele sfeer kennis maakten met elkaar en met elkaars activiteiten. Een stamppotbuffet en heel veel enthousiaste bezoekers maakten de ouderenbeurs tot een groot succes. Voor ons was dat een reden om deze activiteit elke twee jaar te herhalen.

Door de pandemie hebben we de ouderenbeurs vorig jaar moeten overslaan. Maar dit jaar willen we alle ouderen weer een onvergetelijke dag bezorgen. Na alle beperkingen denken we zeker dat zij hieraan veel behoefte hebben. Daarom zijn wij met een actieve voorbereidingsgroep weer volop bezig met de voorbereidingen.

Dit jaar zal de ouderenbeurs gehouden worden op :

woensdag 17 november 2021

van 15.00 tot ongeveer 19.30 uur

in Dorpshuis de Schakel, Honsvoet 2 te Oosterhout

Wij nodigen u en  diverse andere organisaties en verenigingen die actief zijn in Oosterhout en Slijk-Ewijk  op het gebied van zorgverlening en vrijetijdsbesteding van harte hiervoor uit. U kunt dan kennis maken met de oudere inwoners en zij met u. Wij hebben voor alle organisaties in de gymzaal een (gedeelde) tafel beschikbaar om informatiemateriaal te presenteren. In de grote zaal vinden diverse presentaties plaats.

Het programma dat wij momenteel voorbereiden zal weer een informeel en luchtig karakter hebben.

We rekenen ook dit jaar weer op uw medewerking bij deze 4de ouderenbeurs in Oosterhout!

Graag vernemen wij voor 1 oktober a.s. van u of u (weer) iets wilt presenteren in een kraam of anders. Wilt u daarvoor even een replay sturen, met daarbij ook de wensen t.a.v. benodigde materiaal (elektra, ruimte, enz.).

Hieronder leest u enkele praktische zaken.

Met vriendelijke groet,

Namens de voorbereidingsgroep, Ruud Geerts

Enkele praktische zaken:

• Omdat we onze inwoners graag kennis willen laten maken met de mensen die zij voor zorg en ondersteuning tegen kunnen komen, zou het fijn zijn wanneer van uw organisatie de mensen aanwezig zijn die daadwerkelijk werkzaam zijn voor de inwoners.
  • Wij vragen u om alle ouderen en andere mogelijk belangstellenden te enthousiasmeren voor deze beurs. Mensen worden allemaal individueel uitgenodigd, maar extra stimulans is altijd goed!
  • De beurs en eten en (beperkt) drinken zijn gratis. Voor de “commerciële” organisaties vragen wij een bescheiden bijdrage voor de kraam (€ 35,-).
  • Het mag duidelijk zijn dat wij van u en uw medewerkers een actieve inbreng verwachten.
  • Voor het uitstallen van uw informatiemateriaal kunt u vanaf 14.30 uur in De Schakel terecht.
  • Iedere organisatie dient voor zijn eigen badge o.i.d. te zorgen, zodat je herkenbaar bent.
  • De voorbereidingsgroep bestaat dit jaar uit:

Peter van Breemen (Forte Fit Overbetuwe), Paulien Huijbrechts (Naar Huus Toe), Monique Welling (Buurtzorg), Nannie Thomsom (Zonnebloem), Ari Nab (Wonen met Zorg), Johan Plamont (Dorpsraad), Theo Voorn (huiskamer Oosterhout), Bastiaan Koekoek (HAN), Sharon van Ralen en Ruud Geerts.

• Wanneer er nog vragen zijn kunt u bellen naar een van onderstaande personen:
    • Ruud Geerts: 06-49881090
    • Sharon van Ralen: 024-3481161
  • Ook wanneer u verhinderd bent (gaan wij niet van uit!) kunt u een van deze personen bellen of u kunt mailen naar: ruudgeerts@kpnplanet.nl. Liefst op tijd!