Gelrepas: met korting of voor niets ook mee kunnen doen: voor mensen met een smalle beurs

Heeft U al eens gehoord van de GelrePas? Deze Pas is voor mensen met een laag inkomen of een uitkering. De Pas kun je gebruiken om voor niets of met korting te sporten, te knutselen, muziekles te krijgen of lid te worden van een vereniging of club. Er zijn veel gemeenten die de GelrePas aanbieden aan mensen uit hun gemeente. Overbetuwe doet dit ook. Meer informatie over de Gelrepas vindt u op de website:

https://www.gelrepas.nl/gemeenten/overbetuwe  Op de website staat wat u allemaal met een GelrePas kunt doen in onze gemeente. En dat is heel veel!

U kunt ook bellen met de Gemeente: 0481-362300 of stuur een mail naar info@overbetuwe.nl

Een greep uit de mogelijkheden:

• Wat dacht u van een dagtocht naar een Kerstmarkt met de Betuwe Express (€ 10,– eigen bijdrage)?
  • Voor een bedrag van 4 euro een film bij Theater de Kik bijwonen, of voor 5 euro een voorstelling?
  • 10% korting in de 2Switch winkels
  • 50% korting op het lidmaatschap van Vrouwen van Nu
  • Met korting naar Chimpie Champ in Oosterhout
  • Korting op muziekles in Elst of Herveld
  • Fitnessen, zwemmen, voetballen, hockeyen, kan ook. Bij een sportvereniging is het lidmaatschap vaak gratis.

Meepraten?
Draag gerust bij!